بازگشت جلالی به تمرینات تیم ملی فوتبال ایران ورود پلیس فتا به مسئله بیرانوند و پرسپولیس سابق تیم ملی والیبال: تمام تمرکز فدراسیون والیبال روی آقایان است! رکورد ۳۰ ساله کشتی دنیا در انتظار بازگشت باروز ۶۴ قهرمان ورزشی راهی دانشگاه شدند جریمه نیم میلیاردی سرخابی‌ها احضار حسینی به کمیته انضباطی باشگاه استقلال بنیامین فرجی، نابغه تنیس روی میز، چین را شکست داد چرا بازی ایران و قطر در مشهد لغو شد؟ + فیلم نه حسینی امن است نه بیرانوند شوک به بازیکنان تیم ملی پای پرواز به تاشکند| فدراسیون زیر بار نرود خرید‌های فاجعه‌بار یونایتد در دوران مربی هلندی قلعه نویی: ایران امن است با مردمانی بامعرفت امیر حسینی: بازی در مشهد و در کنار هواداران این شهر همیشه خاطره‌انگیز است فدراسیون فوتبال: درخواست برگزاری مسابقه ایران-قطر در کشور ثالث، به دور از منطق است بازگشت مسی به تیم ملی آرژانتین بازی ایران و قطر در مشهد لغو شد حذف فردوسی مشهد از جام حذفی فوتبال ایران + ویدیو تجربه سخت | اولین مسابقه نماینده تازه وارد فوتبال مشهد در جام حذفی
سرخط خبرها

شوک به بازیکنان تیم ملی پای پرواز به تاشکند| فدراسیون زیر بار نرود

  • کد خبر: ۲۹۳۲۹۴
  • ۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۸
شوک به بازیکنان تیم ملی پای پرواز به تاشکند| فدراسیون زیر بار نرود
بازیکنان تیم ملی پای پرواز به سمت تاشکند با شنیدن خبر لغو میزبانی تیم ملی در بازی مقابل قطر به شدت از تصمیم اتخاذ شده گله کردند و خواستار پافشاری فدراسیون فوتبال در راستای بازگشت میزبانی شدند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، خبر لغو بازی تیم ملی مقابل قطر در شهر مشهد پای پرواز ملی‌پوشان به سمت تاشکند موجی از نگرانی را میان ملی‌پوشان و حتی اعضای کادر فنی تیم ملی به وجود آورد. بازیکنان تیم ملی متفق القول بر این باورند اگر بازی با قطر در کشور ثالث برگزار شود، تمام بازی‌های مرحله مقدماتی به همین منوال انجام خواهد شد و آنها ناچار خواهند بود تا پایان مسابقات انتخابی جام جهانی فوتبال به همین منوال ادامه دهند و از حق میزبانی محروم باشند.  


این ناراحتی به گوش مسئولان فدراسیون فوتبال هم رسید و حتی برخی بازیکنان تیم ملی در صحبتی که با مسئولان داشتند اعلام کردند که نباید زیر بار این ماجرا بروند، چون بدعت می‌شود و فوتبال ایران ضرر خواهد کرد. با توجه به اینکه شرایط منطقه به دلیل مسائل سیاسی تغییر کرده، اما بعید است که کنفدراسیون فوتبال آسیا به این سادگی زیر بار میزبانی فوتبال ایران برود، اما پر واضح است که اگر لابی تاج با مقامات کنفدراسیون فوتبال آسیا قوی باشد، میزبانی باز خواهد گشت و بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم ملی از نگرانی خارج خواهند شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->